PŘEPRAVNÍ PODMÍNKY


DODACÍ LHŮTY

Dodací lhůta se počítá na pracovní dny, max. 7 pracovních dní.
Zboží odesíláme průběžně dle dostupnosti zboží a termínu přijaté objednávky.
Zásilkovou službu zajišťuje kurýrní služba (123kurier).
Objednávka do 1.500 Kč bez DPH - poštovné a balné stojí 150 Kč
Objednávka nad 1.500 Kč bez DPH - poštovné a balné stojí 0 Kč
Dodávané zboží zůstává až do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, v smyslech platných ustanovení § 443 - obch 446. např, resp. § 601 obch. z.


ZPŮSOB PLATBY

Platbu lze uskutečnit platební kartou, bankovním predovom nebo prostřednictvím paypal.
Po odeslání balíčku Vám přijde na zadaný e-mail elektronická faktura, která slouží zároveň jako dodací list.

REKLAMACE

Reklamaci vyřizujeme na základě fyzického převzetí vadného zboží nebo fotografie vadného zboží zaslané e-mailem. Fotografie musí být zvlášť na každý poškozený výrobek a musí obsahovat název výrobku, expiraci, číslo šarže a viditelné poškození. V emailu i u fyzického převzetí musí být k poškozenému výrobku vždy přiložen vyplněný reklamační protokol s uvedeným číslem faktury, se kterou byl výrobek dodán. Reklamační protokol naleznete pod záložkou "informace". Na reklamaci bude vystaven dobropis. Pokud k reklamaci nebudou uvedené potřebné náležitosti nebudeme reklamaci akceptovat.